Переконливо просимо Вас, при отриманні товару на складі транспортної компанії або кур'єра - перевіряти його відповідність замовленому (бренд, модель, розмір, сезон).
Претензії у межах гарантійних зобов'язань приймаються у разі виявлення недоліків на момент отримання товару на складі транспортної компанії, на пункті видачі , у кур'єра., та під час шиномонтажу.
Брак виявлений у процесі експлуатації – приймається лише після рішення експертизи (Науково-дослідний інститут УкрСЕПРО м. Біла Церква, Дніпропетровськ).
* Автошину на експертизу доставляє та оплачує клієнт у НДІ УкрСЕПРО (м. Дніпропетровськ. м. Біла Церква).
За підтвердженням УкрСЕПРО гарантійного випадку - проводиться заміна товару або повернення коштів.
Нагадуємо Вам, що до не гарантійних випадків можуть бути віднесені:
неправильне зберігання;
неправильний монтаж;
експлуатація покришок та дисків на авто з порушеною віссю;
перевищення індексу навантаження та (або) індексу швидкості;
використання шин та дисків зі зниженим та підвищеним тиском у покришці
... та ін.
При отриманні товару у транспортної компанії гарантійним талоном є - товарно-транспортна накладна.